28daisyannAtgml, 28
Last online: 11 Oct 2018
28daisyannAtgml
28daisyannAtgml, 28
Last online: 11 Oct 2018
Pin
Hide
More

hi hello im new here if you want to know me more use your mind decode my user name

Location

  Manila, Philippines  [ show map ]

I'm here to

I'm here to meet guys of any age for dating, friendship and serious relationship.

About me

well i dunno how 2 describe myself basically because every individual knows different things about me and had different experiences wit me so... heck, how do i introduce myself in a way that is me?! lemme give it a try, i'm funny, but not everyone thinks i am. i'm serious at times and i want to be alone. i like crazy stuffs and being with crazy people. i do crazy things, watch crazy movies, buy crazy stuffs. i like being me, and i don't wanna be hell like somebody else!!! not everyone gets my drift but it's all good, i don't like people who always agrees with me, they're boring. i like discussions, not arguments. it keeps the brain working'. i'm not the type who always says what's in my mind when it comes to other people. i like to keep my opinions secret regarding that. but i do know how to appreciate achievements and kindness. i don't find it healthy to be talking about other people, more so entertaining. i love my family and they're the best gift i got from God. i love hanging out with my my friends, and i love meeting people. i believe that meeting people and touching many lives in one way or the other is what we're here for. to share ya life with someone. to teach, to share, to love. mushy. yes, sometimes i am. i also love playing good music, though i dunno how to play any musical instrument except for piano. no sing. kinda weird but i think it'll be fun!! finally,

About you

Well the basic qualities i seek for in a man is Honesty, Inner Beauty, loyalty, independent, simplicity, understanding, caring, knows how to cook, someone I can talk to, kind, unselfish and of course someone who loves Me And lastly he'll be married to me. lol am i that very desperate and obvious to look for someone to marry me ahahaha :)

Personal info

Age:
28
Gender:
Female
Appearance:
Cute
5'8" (172cm), 130lbs (59kg), big & beautiful, black eyes and black hair.

Education:
College - Some
Religion:
Christian - Catholic

Relationship status:
Single
Has children:
No
Wants children:
No
Willing to relocate:
Yes
Smoking:
Non smoker
Drinking:
Light / social drinker